15 iunie

Bancul saptamanii

              Doi vecini aveau casele una lipită de cealaltă. Unul era putred de bogat, iar celălalt sărac lipit pământului. Într-o dimineață se trezește săracul și-l vede pe vecinul lui că juca de unul singur la peretele vilei tenis de câmp.
- Ce faci vecine, să trăiești.
- Ce să fac măi vecine învăț să joc tenis.
- Păi cum așa?
- Păi uite așa, am fost la baltă și-am prins peștișorul de aur și mi-a îndeplinit o dorință.
- Te las vecine, fug repede și eu la pescuit la baltă.
- Băi vecine, dacă prinzi peștișorul de aur să ai grijă ce dorință îi ceri, căci peștișorul este foarte bătrân și nu mai aude foarte bine!!!
            Prinde și săracul peștișorul de aur și îi cere acestuia să aibe aur în bucătăria casei.
- Ce să ai mă în bucătărie?
- Aur!
- Bine, dă-mi drumul și du-te acasă în bucătărie.
Se duce săracul acasă și când colo ce găsește în bucătărie? Un TAUR.
- Băi vecine (acesta juca în continuare tenis), eu i-am cerut peștișorului să am AUR în bucătărie și când colo am găsit un TAUR.
- Auzi, dar tu crezi că eu am vrut să fiu tare-n TENIS ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu